سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دکتر مصالح

نظر

همانطور که بدنه مهم است و محصولات آن تاثیر گذار در زیبایی آن می‌باشد ، به همان اندازه نمای کف و محصولی که برای کف انتخاب می‌کنیم مهم می‌باشد . سرامیک کف  محصولی است که باید در انتخاب آن دقت لازم را داشته باشید . تولید کنندگان ابعادی که برای کف انتخاب می‌کنند از ایعاد 225*25 شروع شده تا به سایزهای بالاتر و بزرگتر می رسد . هر ابعادی متناسب با متراژ کف مشخص می شود . تولید کنندگان با توجه به صرفه‌ی اقتصادی و قالب‌ محصول تولید سرامیک کف به ابعاد بزرگ کشیده شده است . پس نتیجه می‌گیریم که یکی از مصالحی که از تنوع بالایی برخوردار است و توانسته با توجه به طرحهای متنوع رقابت زیادی با دیگر کفپوشها داشته باشد . نمونه کفپوش دیگر مثل (چوبی ، پی وی سی و ....) و حتی کفپوشهای سه بعدی که طرحهای زیبایی دارند نیز از جدیدترین کفپوشها هستند . داخل ساختمان سرامیک کف را برای هم نمای داخل و هم نمای خارج استفاده می کنند . 

سرامیک کف سنگچین با ابعاد 33*33 مناسب کف حیاط و

سرامیک سنگچین قهوه‌ای یکی دیگر از مدلهای سرامیک کف است که در ابعاد 33*33 و مناسب برای کف حیاط و پارکینگ می باشد . این طرح سرامیک دارای نقشی است که مانند پازل در کنار هم قرار گرفته و گل پازلی را کامل می‌کند . سطح برجسته و لعاب مات روی آن از دیگر ویژگی این محصول می‌باشد . اگر به دنبال محصولی برای کف پارکینگ و تراس و حتی حیاط خود هستید سرامیک کف سنگچین قهوه ایی را پیشنهاد می‌کنیم . هنگام خریداری سرامیک کف باید نکاتی را خریدار در نظر داشته باشد که هم از لحاظ کیفیت و هم زیبایی در اولویت باشد : 

متراژ پذیرایی اگر بزرگ باشد بهتر است که از سرامیکهایی با ابعادی متوسط رو به پائین استفاده کرد . تا اینکه طرح و بند سرامیک جبران فضای باز را داشته باشد . ولی اگر فضای کف شما به نسبت کم بود این نکته را در نظر داشته باشید که از سرامیک رنگ تیره نباید استفاده کنید چون فضای کف شما حالت خفگی و گرفته بودن به خود خواهد گرفت .